مشتریان محترم؛ لطفا قبل از ثبت سفارش حتما از جزئیات سفارش اطلاع کسب کرده و ضوابط استفاده از خدمات را مطالعه نمایید و سپس اقدام به واریز مبلغ و ثبت سفارش نمائید!
قوانین عمومی
- روال کاری در این مجموعه کاملا به صورت آنلاین می باشد.
- تمامی پروسه ی طراحی از طریق ایمیل و در مواقع حساس از طریق تلفن انجام می شود و فقط برای پروژه های بزرگ در صورت نیاز مراجعه حضوری برقرار خواهد شد.
- فعالیت ما فقط طراحی می باشد و به دلیل مشکلات چاپی و عدم کیفیت اکثر چاپخانه ها فعالیت در زمینه چاپ انجام نمیگیرد و بر عهده مشتری خواهد بود.
- تمامی کارهایی که توسط این مجموعه و بدون دخالت مشتری طراحی می شود در وب سایت و در بخش نمونه کارهای جهت نمایش عمومی قرار داده خواهد شد.
- کپی رایت Hematyar.ir در پایین (فوتر) طرح های وب سایت الزامی می باشد.
- خدمات کدنویسی HTML , CSS و چاپ به هیچ عنوان انجام نمیگیرد.
- مشتری یا سفارش دهنده متعهد می شود تمامی اطلاعات اولیه مانند محتوا، لوگو، نشانه ،تصاویر، مطالب، اطلاعات و …. جهت درج در طرح سایت را قبل از ارائه طرح اولیه در اختیار ما قراردهد. در غیراینصورت امکان تغییر و اضافه نمودن اطلاعات و تصاویر و … مشمول هزینه جداگانه با برآورد جدید می باشد. همچنین تولید و ارائه محتوا و تصاویر و… جهت درج در سایت به هر نحو از انحاء ممکن برعهده مشترک یا سفارش دهنده بوده و از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود. در صورت عدم ارائه محتوا، نشانه،لوگو، تصاویر، مطالب، اطلاعات و …. از سوی مشترک یا سفارش دهنده ، ما می توانیم سایت را با اطلاعات و تصاویر نمونه تحویل داده و تغییرات آن برعهده مشترک یا سفارش دهنده خواهد بود.
- پس از ارائه طرح اولیه (اتود) در سفارشاتی که شامل ارائه اتود باشد ، مشتری میتواند نهایتا ۲۴ ساعت بعد تایید یا درخواست ویرایش را ارسال نمایید و در صورت گذشت این زمان مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود.
- در صورتی که جهت تکمیل طراحی نیازمند اطلاعاتی از سمت مشتری باشد و مشتری در زمان معقول نهایتا ۲۴ ساعت ، اطلاعات را ارسال ننماید ، پروژه به حالت تعلیق در خواهد آمد و برای شروع مجدد شامل پرداخت خسارت به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال خواهد بود.
- بر اساس شرایط زمانی امکان تغییر در قوانین وجود دارد. پس لطفا حتما قبل از سفارش قوانین را مطالعه بفرمائید.
- میزان زمان بررسی طرح ارسالی توسط مشتری هیچ گونه ارتباطی با میزان زمان تعیین شده توسط ما برای انجام کل پروژه نداشته و مشتری جهت تسریع میتواند سریعتر بررسی خود را انجام دهد و نتیجه را اعلام نماید.
- کلیه تاییده ها از طریق ایمیل از مشتری دریافت میگردد و پس از تایید ، مشتری حق هیچ گونه تغییری را در طراحی نخواهد داشت.
- زمان تحویل پروژه بر اساس روز کاری می باشد یعنی روزهای تعطیل رسمی و روزهای جمعه محاسبه نخواهد شد.
قوانین مالی
- تنظیم قرارداد تنها برای سفارشاتی با مبلغ بالای ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال خواهد بود و سایر سفارشات زیر این مبلغ به صورت اینترنتی انجام میگیرد.
- پرداخت کلیه کسورات مالی و قانونی مبلغ قرارداد بر عهده مشتری یا سفارش دهنده می باشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به ما پرداخت می گردد.
- برای شروع طراحی مشتری موظف است حدقل ۷۰ درصد مبلغ کل را واریز نماید. در غیر این صورت طراحی انجام نخواهد شد. همچنین پرداخت مابقی هزینه پس از تکمیل طراحی و قبل از ارائه نهایی فایل های طرح خواهد بود.
- در صورتی که مشتری سفارش خود را در حین طراحی کنسل کند، ۲۰ درصد مبلغ کل پروژه دریافت و مابقی هزینه ی دریافت شده برگشت داده خواهد شد.
- مشتریانی که سفارش خود را در ابتدای کار و قبل از انجام طراحی کنسل کنند، در صورتی که پیش پرداخت واریز کرده باشند، مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریال بابت کنسل کردن سفارش و بازگشت هزینه از حساب مشتری کسر خواهد شد.
- سفارشاتی که توسط مشتریان ثبت می شود، در صورت عدم پیگیری طراحی – تاخیر بیش از یک ماه (به هر دلیلی)، کنسل تلقی می شود و مشتری باید هزینه طراحی را مجددا و یا ما به التفاوت آن را پرداخت نماید.
ارسال فایل لایه باز شامل پرداخت ۵۰۰.۰۰۰ ریال خواهد بود. - حذف کپی رایت (لوگو و نام Hematyar.ir از انتهای طراحی وب سایت های انجام شده خلاف قوانین بوده و متخلف موظف به پرداخت ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال خسارت به این مرکز بوده و بازگرداندن کپی رایت به سایت خود می باشد و موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قانونی و قضایی، پیگیری خواهد شد.
- در صورت تمایل مشتری به حذف کپی رایت و عدم قرار دادن نمونه کار در گالری وب سایت Hematyar.ir ، شامل پرداخت ۵۰% مبلغ کل پروژه می باشد.
- در خدماتی که گارانتی زمان تحویل وجود دارد در جدول تعرفه ها ، بابت هر روز تاخیر در تحویل پروژه مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریال به مشتری برگشت داده خواهد شد.
قوانین پشتیبانی
- پشتیبانی تنها از طریق ایمبل یا تیکت خواهد بود و کلیه موارد می بایست از همین طریق پیگیری شود.
- پشتیبانی رایگان تنها در زمان انجام پروژه ارائه میگردد و پس از آن شامل پرداخت هزینه می باشد.
- مشتری یا سفارش دهنده موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال درخواست پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.